´╗┐

W├źker

Temat: Duza paczka-jak wyslac?


| Mam duza paczke do wyslania; jak wyslac ja najtaniej  z Gdanska do
Poznania
| Wymiary :  0,59 x 0,52 x 0,78
| waga nie przekracza 10 kg

| Jaki kurier przewiezie ja za cene nie wyzsza niz 50 zl?

Hm...
Machn─Ö┼éam szybk─ů kalkulacj─Ö u siebie i mi wysz┼éo,
┼╝e zaplaci┼éabym 19,98 z┼é w Servisco. Zak┼éadaj─ůc,
że nie jest to tzw. niestandard (szkło itp.) i że
wysy┼éasz j─ů bez pobrania.


a czy machnelas ja wg cennika dla osob prywatnych czy firm - bo jak firma ma
podpisana umowe z firma kurierska to daja rabaty nawet do 50%, fizycznych
"gnebia" cenami znacznie wiekszymi :(


Źródło: topranking.pl/1757/duza,paczka,jak,wyslac.php


Temat: Firma kurierska
Użytkownik Robert Jaroszuk napisał:


| Szukam w miar─Ö taniej i solidnej firmy kurierskiej. Mo┼╝e kto┼Ť z grupowicz├│w
| m├│g┼éby co┼Ť poleci─ç?? By┼éabym wdzi─Öczna.
| Potrzebuj─Ö przetransportowa─ç komputer z Gda┼äska do E┼éku, moze jest jaki┼Ť
| "ta┼äszy spos├│b"? Mo┼╝e poczt─ů?

Poczta?
To mozesz juz uprzedzic odbiorce ze sprzet dostanie w kawałkach.


Dlatego polecałabym serwisco.
Raczej sa terminowi.
I - wa┼╝ne - ubezpiecz paczk─Ö - niewiele kosztuje,
a wyp┼éacaj─ů szybko i nie bedziesz w razie co
stratna. Ze Stolicy wydobywać kasę trzeba było
prawie rok.

Eulalka


Źródło: topranking.pl/1761/firma,kurierska.php


Temat: Firma kurierska

Użytkownik "Ania P." <amarcinc@o2.plnapisał


Szukam w miar─Ö taniej i solidnej firmy kurierskiej. Mo┼╝e kto┼Ť z
grupowicz├│w
m├│g┼éby co┼Ť poleci─ç??
Potrzebuję przetransportować komputer z Gdańska do Ełku,


najlepszy kurier to bylby dobry kolega, no ale jak brak takowego to yhmm jak
przedmowca, stolica niet, ja osobiscie korzystam z uslug dawnego servisco,
teraz dhl, takie zolto czerwone autka, solidne jest tez UPS, no ale drogie
dosc, poszukaj Servisco-DHL, chyba najlepsza propozycja...

Grzes


Źródło: topranking.pl/1761/firma,kurierska.php


Temat: E-sklepy: Kurierzy nie nad─ů┼╝aj─ů za rozwojem han...
A mo┼╝e nad─ů┼╝aj─ů?
Go┼Ť─ç portalu: Ewciawd napisa┼é(a):

> Niestety musz─Ö potwierdzi─ç negatywn─ů opini─Ö o firmach kurirerskich.
> Żaden kurier nie zostawił informacji, że nie zastał mnie w domu. Często sama
> musiałam szukać paczki (jest to nagminne w firme MASTERLINK - przynajmniej w
> Gda┼äsku) i wyk┼éoca─ç si─Ö z nieuprzejm─ů babk─ů, kt├│ra nigdy nie potrafi
> zlokalizowac, który kurier ma przesyłkę.

*********************************************

To ciekawe, bo w┼éa┼Ťnie o Masterlinku w 3M mam dobre zdanie. Nie zdarzy┼éo mi si─Ö
w ci─ůgu ostatnich kilku lat, by podaj─ůc numer listu przewozowego nie potrafili
czego┼Ť znale┼║─ç. No i zawsze ┼╝─ůdam adnotacji o numerze mojego telefonu u nadawcy
przesyłki. Kurier dzwoni, jeżeli ma problem z dotarciem. Dobrze wypada Schenker
(Spedpol) i DHL(Servisco). Najgorzej UPS(Stolica), kt├│ry zazwyczaj odmawia
podania numeru telefonu do kuriera. Poczt─Ö Polsk─ů omijam, je┼╝eli chodzi o
dor─Öczanie paczek, bo um├│wi─ç si─Ö nie spos├│b.

W zasadzie nie mam pretensji co do godzin doręczeń, o ile jestem w stanie je
wcze┼Ťniej ustali─ç. Rozumiem zbulwersowanych oczekiwaniem, ale kurier zabiera na
samoch├│d kilkadziesi─ůt przesy┼éek i ustala sobie tras─Ö. Je┼╝eli zacznie spe┼énia─ç
wymagania wszystkich klient├│w to zacznie je┼║dzi─ç zygzakiem po mie┼Ťcie i dor─Öczy
o połowę mniej. Albo trzeba będzie zatrudnić dodatkowego kuriera, co spowoduje
wzrost opłat za przesyłki.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48,56339451,56339451,E_sklepy_Kurierzy_nie_nadazaja_za_rozwojem_han_.html


Temat: SERVISCO - co za chała
SERVISCO - co za chała
Chcia┼ébym ostrzec wszystkich, kt├│rzy b─Öd─ů si─Ö zastanawia─ç przed skorzystaniem z
usług firmy kurierskiej SERVISCO!!!
Oto jak było w moim przypadku: Zamówiłem w jednym ze sklepów wysyłkowych
przesy┼ék─Ö, wybieraj─ůc opcj─Ö dostarczenia przez kuriera (koszt to 18 zeta):
- przesyłka została wysłana we czwartek
- kurier zjawi┼é si─Ö dwa razy (pi─ůtek i poniedzia┼éek) w godzinach po┼éudniowych,
kiedy wi─Ökszo┼Ť─ç normalnych ludzi pracuje.
- awizo zostawił (nie wiedzieć czemu) tylko za drugim razem!
- na awizo wypisał numer komórki, której nigdy nie odbierał. Zostawiłem mu więc
wiadomo┼Ť─ç w poczcie g┼éosowej z telefonem. Oczywi┼Ťcie nie raczy┼é zadzwoni─ç.
- próba dodzwonienia sie do dyspozytora SERVISCO zakończyła się sukcesem za 5
razem. Wcze┼Ťniej nikt nie raczy┼é odebra─ç (wolny sygna┼é). W poniedzia┼éek
dyspozytor obiecał skontaktować się z kurierem.
- Po kolejnych trzech dniach (pi─ůtek, 8 DNI OD WYS┼üANIA PRZESY┼üKI!) dyspozytor
stwierdzi┼é, ┼╝e paczuszka le┼╝y u niego i "mog─Ö sobie po ni─ů przyjecha─ç" (z Gdyni
do Gda┼äska), w przeciwnym wypadku kurier mo┼╝e mi j─ů przywie┼║─ç dopiero w
poniedzia┼éek (11 DNI OD WYS┼üANIA), ale o godzinie jaka MU PASUJE, bo je┼Ťli
nawet mu się powie, żeby był o innej godzinie to "ONI NIE SŁUCHAJĄ"

Pomijaj─ůc, ┼╝e "firma kurierska", kt├│ra nie pracuje w weekendy, to ┼Ťmiech na
sali, ogólny profesjonalizm SERVISCO nie istnieje. Już lepiej wysłać przesyłkę
star─ů dobr─ů Poczt─ů Polsk─ů:-)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,57,235421,235421,SERVISCO_co_za_chala.html


Temat: Servisco


Kurier Servisco dwa razy mnie nie zastal i zostawil awizo na ktorym
napisal
ze paczka jest do odbioru w ich biurze do ktorego mam cos kolo 30km do
2001.03.09
Zadzwonilem do niego dzien przed tym terminem zeby sie jakos umowic a ten
prawie mnie zbesztal ze byl u mnie trzy razy (awiza mialem dwa na 05 i 07
marca) i powiedzial ze paczke odeslal do nadawcy wczoraj czyli dwa dni
przed
terminem!!!
Pietnuje sukinsyna i wszystkim bede odradzal korzystania z uslug tej
firmy.

Jednoczesnie wazelinka dla firmy "Wigwam" z Warszawy , gdy do nich
zadzwonilem zeby sie jakos umowic co do tej nieszczesnej paczki
przeprosili
mnie za trudnosc i to ze nie zawiadomili mnie o wysylce przez Servisco i
obiecali wyslac poczta bez dodatkowych problemow - Ameryka!

P.S.
Z firma kurierska Stolica tez mialem przykre doswiadczenie (choc nie
dotknelo mnie osobiscie)
Wiec jesli ktos moze mi polecic innych kurierow to czekam na propozycje.

Pozdrawiam,
Hans


Czesc,

To jeszcze nic. U mnie Servisco zasluzylo sobie na miano lidera w
upokarzaniu i splawianiu klienta. Niestety jestem skazany na wysylanie przez
nich paczek, gdyz firma ma z nimi podpisana umowe.Na 'az' 10 paczek
wyslanych w ciagu ostatniego polrocza z opoznieniem (od 1 do 3 dni w relacji
Gdynia-Poznan!!!) przyszlo 5 sztuk. Ile sie nasluchalem klamstw dlaczego nie
doszly - nie zlicze. Ostatnia w 'polowie' zaginela. Na reklamacje wyslana 3
miesiace temu (notabene do dyrektora naczelnego - Morozowskiego) do dzisiaj
nie ma odpowiedzi. Ich regionalny dyrektor w Gdansku (Skonieczny) po 2
opoznionych paczkach obiecywal, ze to sie wiecej nie powtorzy - widac z
jakim skutkiem. ZENADA.
Kto ma wybor niech szuka firmy kurierskiej na jakimkolwiek chociaz poziomie.

Pozdrowienia
Macias


Źródło: topranking.pl/1752/servisco.php


Temat: czy tez macie taka opinie o poczcie polskiej


"Rafal" <im@wp.plwrote in message nie wiem jak jest u Was ... ale ja mam ta nieprzyjemnosc nalezec do
UPT-11 przy mickiewicza w gdansku ...

- listonosz chodzi max 2 razy w tygodniu - co widac szczegolnie po
ilosci kopert - przez 3 dni nie ma nic, by 4-ego nagle byla pelna
skrzynka ...
- listonosz czasami, bo ma taka ochote, nie nosi kopert o rozmiarze A4 -
np. koperty od Plus Gsm - za to wrzuca chetnie awizo ... z dopiskiem
"duzy list"
- nie chce mu sie od czasu do czasu nosic przesylek, i wrzuca samo awizo
- przesylke awizowana mozna odebrac dopiero nastepnego dnia !!!
- przesylka priorytetowa dochodzi zazwyczaj po 3 dniach, pomimo tez iz
lezy w urzedzie od 2 dni - no ale listonosz sie nie spieszy

zalosne, ale prawdziwe ...
ktos ma pomysl, jak to usprawnic ...
Rafal


Witam
Mieszkam na Suchaninie 80-171.
Na poczte nie moge narzekac - listonosz chodzi codziennie wszystkich zna i
jest OK.
Paczki przychodza b. szybko - zrezygnowalem juz z przesylek kurierskich w
stylu Servisco bo jak ktos wie jak nadac to w dni robocze mam paczeke
nastepnego dnia w domu. Co do dostarczania przesylek to jest wrecz odwrotnie
niz opisujesz poniewaz przyjezdzaja pare razy i nawet prosza o odebranie bo
chyba im placa za dostarczona paczke a za odwieziona na poczte nie.
Dlatego z mojej strony wszystko jest OK.
Inna sprawa to znajomy ktory mieszka bardziej w strone Kartuskiej. Ma
klopoty i to niezle. Czesto jak przychodzi wiekszy list (PlusGSM, 5Plus,
jakas prenumerata lub gadget od firm) to koperty sa pootwierane. Ostatnio
sprzedawal dyktafon cyfrowy na allegro. Paczka doszla zupelnie rozbebeszona
i zawinieta zwykla tasma klejaca a w srodku nie bylo juz dytkafonu !!! Za to
zostala w paczce podstawka instrukcje i plytka CD. Co ciekawe nastepnego
dnia pojawila sie aukcja na Allegro z Gdanska !!! gdzie oferuja sam dyktafon
z ladowarka (czyli to co zniknelo) ale bez podstawki i CD !!! - IMO to tylko
moglo sie na poczcie stac.
Dlatego z poczta roznie bywa nie mozna wydawac o niej jedoznacznych opini ze
Super albo Tragedia - duzo osob sobie chwali i cale zycie ┼Ťl─ů Poczta a z
drugiej slyszy sie o roznych dziwnych zjawiskach ....
Pozdrawiam
MaciekP.


Źródło: topranking.pl/1761/czy,tez,macie,taka,opinie,o,poczcie,polskiej.php



© 2009 W─é┼Ąker.

Indeks Fimbles BBC FID2030 XP